Veel gestelde vragen
-
1. HOE BESTEL IK ONLINE?
Bestelling 2 dagen voor leveren/afhalen doorgeven.
*Wij doen de boodschappen voor jou en we verwerken je bestelling met de grootste zorg!
*Bestel je groenten, fruit en bereidingen online;
* en haal af in onze (tijdelijke winkel)
*of laat thuis leveren minder dan €40 is 5 euro vervoerskosten
*Betalen via bancontact of payconicq
*Ook online profiteer je van je Joyn (klantenskaart). De punten worden toegekend als je je bestelling komt afhalen.
-
2. HOE WERKT ONS SNEL AFHALEN OP DE MARKT?
1. Maak een account aan.
2. Bekijk ons online aanbod en stel een boodschappenlijstje samen.
3. Laat ons weten op welke markt je de bestelling komt ophalen.
4. Bevestig je bestelling. .
5. Wij zetten alles klaar kort voordat je langskomt. Zo garanderen we je verse producten en bereidingen.
6. Kom langs op de markt en loop meteen naar iemand van ons team. Je hoeft niet aan te schuiven.
7. We werken met herbruikbare plooiboxen om de bestellingen in te zetten, deze worden éénmalig aangerekend en is vervolgens een ruilsysteem.
-
3. WAAR VIND JE ONS?
Verrekijker 53
8750 Wingene
Ruime parkeermogelijkheden
-
4. WANNEER ZIJN WE OPEN?
Maandag tot zaterdag: 9 u. tot 14 u.
Gesloten op zondag
We zijn over de middag doorlopend open
-
5. OP WELKE MARKTEN STAAN WE?
ZONDAG: Brugge
MAANDAG: Maldegem
WOENSDAG: Knokke & Brugge
DONDERDAG: Oostkamp & Oostende
ZATERDAG: Knokke & Brugge